Anuntul privind selectia membrilor consiliului de administratie  de la SC Targuri Oboare Piete SA Arad 
 
Municipiul Arad in calitate de autoritate publica tutelara, cu asistenta expertului independent ASOCIATIA FEDERATIA PATRONATELOR DIN REGIUNEA OLTENIA, anunță selecția pentru ocuparea a 7 posturi de membru în Consiliul de Administrație al SC Targuri Oboare Piete SA Arad pentru o perioadă a mandatului de 4 ani, conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, precum și a Hotărârii Guvernului nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice.
Etapele de desfășurare a procesului de selecție sunt: 
a) Etapa I – Verificarea dosarelor candidaților din punct de vedere al conformității administrative, solicitarea de clarificări (dacă este cazul), respingerea dosarelor incomplete și alcătuirea listei lungi. 
b) Etapa a II-a – Analizarea informațiilor din dosarele de canditatură rămase pe lista lungă și alocarea punctajului conform grilei de evaluare pentru fiecare criteriu din profilul consiliului pentru fiecare candidat, analizarea comparativă a candidaților prin raportare la profilul consiliului și profilul candidatului, alcătuirea listei scurte (prin verificarea activităţii desfăşurate anterior de candidaţi – interviu), solicitarea declarației de intenție, realizarea interviului final și integrarea rezultatelor finale ale evaluării.
 
1. Administrator – profil general – ( 6 posturi ) 
Condiții generale minime obligatorii de participare: 
- Experienţă în conducerea societăților sau regiilor autonome (art. 28 alin. 1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare); 
- Studii superioare finalizate cel putin cu diploma de licenta şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani (art. 28 alin. 3 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare).
 
2. Administrator – profil auditor (1 post) 
Condiții generale minime obligatorii de participare: 
- Experienţă în conducerea societăților sau regiilor autonome (art. 28 alin. 1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare); 
- Studii superioare finalizate cel putin cu diploma de licenta şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani (art. 28 alin. 3 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare). 
- Persoana care este calificată ca auditor financiar conform unui document emis de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, dintr-un stat membru al Asociaţiei Europene a Liberului Schimb, din Elveţia sau din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, potrivit legii. Prin excepţie de la această prevedere, este competentă să fie selectată și să facă parte din Comitetul de audit al întreprinderii publice şi persoana care are experienţă de cel puţin 3 ani în audit statutar, dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România, în alt stat membru, într-un stat al AELS, în Elveţia sau în Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administraţie/supraveghere ale unor societăţi/entităţi de interes public, dovedită cu documente. (art. 34 alin. 4^1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare).
 
Condiții eliminatorii din selecție: 
 Neîndeplinirea condițiilor minime obligatorii de participare și evaluare. 
 Existența oricărei condiții enumerate la articolele 4, 30 alin. (9), 33 și art. 36 alin. (7) din Ordonanța de Urgență a Guvernului 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare.
 Existența înscrisurilor în cazierele judiciar și fiscal. 
 Existența unui conflict de interese sau unei incompatibilități cu exercitarea atribuțiilor specifice postului pentru care a aplicat. 
 Stare de sănătate necorespunzătoare postului. 
 Necunoașterea limbii române (scris și vorbit) la nivel avansat; 
 Să nu aibă cetățenie română sau cetățenia altor state membre ale Uniunii Europene cu condiția să aibă domiciliul în România.
 
Criteriile de alcătuire a Consiliului de administrație sunt prezentate în Profilul Consiliului. Profilul Consiliului este publicat pe site-ul Autorității Publice Tutelare în secțiunea Informatii de interes public – Guvernanta corporativa – recrutare administrator intreprinderi publice – Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 109/2011, accesibilă urmând link-ul: www.primariaarad.ro 
 
Dosarul de candidatură va conține în mod obligatoriu următoarele documente: 
1. Opis dosar de candidatură; 
2. Curriculum vitae – model european conf. H.G. nr. 1021/2004; 
3. Copie act de identitate; 
4. Copie documente care atestă pregătirea profesională; 
5. Copie documente care atestă experiența profesională solicitată pentru fiecare post, conform condițiilor obligatorii de participare (carnet de muncă, extras Revisal, contract de mandat, adeverință care sa ateste experienta profesionala, după caz); 
6. Certificat de cazier judiciar, valabil la data depunerii dosarului;
7. Certificat de cazier fiscal, valabil la data depunerii dosarului; 
8. Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, nu mai veche de 6 luni anterior derulării concursului, emisă de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate; 
9. Formulare specifice procedurii: 
Formularul 1 – Declarație privind statutul de independent 
Formularul 2 – Declarație privind neîncadrarea în situația de conflict de interese și/sau incompatibilități și asumarea corectitudinii datelor și informațiilor depuse 
Formularul 3 – Declarație privind situațiile prevăzute la art. 4 și 33 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare 
Formularul 4 – Declarație privind situațiile prevăzute la art. 30 alin. 9 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare 
Formularul 5 – Declarație privind situațiile prevăzute la art. 36 alin. 7 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare 
Formular 6 – Declarație pe proprie răspundere prin care candidatul își exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare și selecție și de a fi evaluat.
Formular 7 – Declaratie pe proprie raspundere privind atragerea raspunderii in cazul insolventei sau falimentului Formular 8 – Declaratie privind statutul de funcționar public/ personal al autorității publice tutelare sau al unei alte instituții sau autorități publice 
Formular 9  - Declaratie privind apartenenta politica 
Formular 10 – Declaratie privind procedura penala 
           Formular 11 – Declaratie privind apartenenta la corpul administratorilor de intreprinderi publice 
 
 
Formularele se pot descărca de pe site-ul societății (www.toparad.ro ) și al Autorității Publice Tutelare (www.primariaarad.ro ).
 
Bibliografie: 
- Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare 
- Legea nr. 31/1990 a societăților, republicată, cu modificările și completările ulterioare. 
- Scrisoarea de așteptări a Municipiului Arad, 
- Orice alte documente publice despre societate.
 
Documentele se vor depune in plic inchis cu mentiunea Dosar de candidatura pentru consiliul de adminsitratie al SC Targuri Oboare Piete SA Arad , personal sau prin curier la adresa : Primaria Municipiului Arad, Bulevardul Revolutiei nr. 75, Serviciul relatii cu publicul si asociatii de proprietari – Palat Cenad, camera 5, precum si pe adresa de email: biroufpro@gmail.com 
Data limita de depunere a dosarelor: 22 septembrie 2025, ora 15.00
Dosarele de candidatură se transmit obligatoriu atat in format fizic cat si in format electronic. Candidaturile primite dupa data si ora specificate in anunt sau netrimiterea acestora atat in format fizic cat si in format electronic atrage respingerea candidaturilor .
Informaţii suplimentare puteţi obţine la adresele guvernanta.corporativa@primariaarad.ro si biroufpro@gmail.com  
 
 
COMISIA DE SELECTIE SI NOMINALIZARE
 

 


U.A.T. Oraș Berbești în calitate de autoritate publică tutelară, asistat de expertul independent ASOCIAȚIA FEDERAȚIA PATRONATELOR DIN REGIUNEA OLTENIA anunță selecția pentru ocuparea a 3 posturi de membru în Consiliul de Administrație al S.C. GOSPODĂRIRE LOCALĂ BERBEȘTI S.R.L. pentru o perioadă a mandatului de 4 ani, conform O.U.G. nr. 109/2011 privind Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, precum și a H.G. nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice.
Condiţiile şi criteriile de participare/selecţie se găsesc accesând urmând link-ul: https://primaria-berbesti.ro/legea-nr-52-2003-transparenta-decizionala/
Formularele se pot descărca de pe site-ul societății (https://primaria-berbesti.ro/s-c-gospodarire-locala-berbesti-srl/ ) și al Autorității Publice Tutelare ( https://primaria-berbesti.ro/).
Documentele se vor depune în plic închis cu mențiunea „Dosar de candidatură pentru  consiliul de administrație al SC GOSPODĂRIRE LOCALĂ BERBEȘTI”, personal sau prin curier la adresa: Primăria oraș Berbești, str. Principală nr. 256, jud. Vâlcea, Registratură, precum și pe adresa de email: biroufpro@gmail.com 
Data limită pentru depunerea dosarelor: 06.09.2025, ora 10:00. 
Dosarele de candidatură se transmit obligatoriu atât în format fizic cât și în format electronic. 
 

Municipiul Arad în calitate de autoritate publică tutelară, asistat de expertul independent ASOCIAȚIA FEDERAȚIA PATRONATELOR DIN REGIUNEA OLTENIA anunță selecția pentru ocuparea a 7 posturi de membru în Consiliul de Administrație al SC CET Hidrocarburi SA Arad pentru o perioadă a mandatului de 4 ani, conform O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, precum și a H.G. nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice.
Condiţiile şi criteriile de participare/selecţie se găsesc accesând urmând link-ul: www.primariaarad.ro 
Formularele se pot descărca de pe site-ul societății (www.cetharad.ro) și al Autorității Publice Tutelare (www.primariaarad.ro ).
Documentele se vor depune în plic închis cu mențiunea “Dosar de candidatură pentru Consiliul de Admnistrație al SC CET Hidrocarburi SA Arad”, personal sau prin curier, la adresa: Primăria Municipiului Arad, B-dul. Revoluției nr. 75, Serviciul Relații cu Publicul și Asociații de Proprietari - Palat Cenad, camera 5, precum și pe adresa de email biroufpro@gmail.com  
Data limită pentru depunerea dosarelor: 11 august 2025, ora 15.00. 
Dosarele de candidatură se transmit obligatoriu atât în format fizic cât și în format electronic. 
 

Municipiul Arad în calitate de autoritate publică tutelară, asistat de expertul independent ASOCIAȚIA FEDERAȚIA PATRONATELOR DIN REGIUNEA OLTENIA anunță selecția pentru ocuparea a 7 posturi de membru în Consiliul de Administrație al SC RECONS SA Arad pentru o perioadă a mandatului de 4 ani, conform O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, precum și a H.G. nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice.
Condiţiile şi criteriile de participare/selecţie se găsesc accesând urmând link-ul: www.primariaarad.ro 
Formularele se pot descărca de pe site-ul societății (www.reconsarad.ro) și al Autorității Publice Tutelare (www.primariaarad.ro).
Documentele se vor depune în plic închis cu mențiunea “Dosar de candidatură pentru Consiliul de Admnistrație al SC Recons SA Arad”, personal sau prin curier, la adresa: Primăria Municipiului Arad, B-dul. Revoluției nr. 75, Serviciul Relații cu Publicul și Asociații de Proprietari - Palat Cenad, camera 5, precum și pe adresa de email biroufpro@gmail.com  
Data limită pentru depunerea dosarelor: 11 august 2025, ora 15.00.
Dosarele de candidatură se transmit obligatoriu atât în format fizic cât și în format electronic. 
 

Consiliul de Administratie al SOCIETATII PENTRU  LUCRARI  DE  DRUMURI  SI  PODURI  DOLJ  S.A, asistat  de Federatia Patronatelor din Regiunea Oltenia, - persoana juridica specializata in recrutarea resurselor umane anunţă demararea procedurii legale de selecție a candidatilor în vederea ocuparii funcţiei de Director General Adjunct al  SOCIETATII PENTRU  LUCRARI  DE  DRUMURI  SI  PODURI  DOLJ  S.A,în conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a intreprinderilor publice, aprobată de Legea nr. 111/2016, astfel cum a fost modificată și completată ulterior, inclusiv prin Legea nr. 187/2023 și Legea nr. 296/2023, HG. nr. 639/2023, Legea nr. 31/1990.

Condiţiile şi criteriile de participare/selecţie se găsesc pe pagina de web www.drumurijudetenedolj.ro/

Documentele solicitate prin prezentul anunț vor fi depuse sau expediate prin curier/poștă, pe suport hârtie, cu confirmare de primire, în plic închis şi sigilat pe care se va menţiona: „CANDIDATURĂ PENTRU FUNCTIA DE DIRECTOR GENERAL  ADJUNCT AL  SOCIETATII PENTRU  LUCRARI  DE  DRUMURI  SI  PODURI  DOLJ  S.A / NUME, PRENUME SI DOMICILIUL CANDIDATULUI “ , la registratura SOCIETATII PENTRU  LUCRARI  DE  DRUMURI  SI  PODURI  DOLJ  S.A , din Str.Drumul Jiului, nr. 10 , Craiova,  judetul Dolj in zile lucrătoare, de luni pana joi , între orele 09.00-15.00 respectiv vineri  între orele 09.00-12.00 . Data si ora limita de primire  23.08.2025  ora 10.00. Dosarul in format electronic se trimite scanat și pe adresa de e-mail a expertului independent – Asociatia Federatia Patronatelor din Regiunea Oltenia – biroufpro@gmail.com sau la sediul acestuia din Craiova, Str. 1 Decembrie 1918, bloc N11-12,parter, judet Dolj.

Anunt recrutare -descarca aici


Consiliul Local Dăbuleni, prin U.A.T. Orașul Dăbuleni, în calitate de autoritate publică tutelară, asistată de expert independent ASOCIATIA FEDERATIA PATRONATELOR DIN REGIUNEA OLTENIA, anunţă demararea procedurii legale de recrutare şi selecţie pentru 3 (trei) poziţii de membru în Consiliul de Administrație al Societăţii TRANSPORT PUBLIC DĂBULENI S.R.L., în conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a intreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare.
 
Documentele necesare în procesul de recrutare/ selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a Primariei Orașului Dăbuleni  https://www.primariadabuleni.ro) şi pe pagina de internet a Societăţii TRANSPORT PUBLIC DĂBULENI S.R.L.  (https://tpd.primariadabuleni.ro/).
Dosarul de candidatură se va depune până la data de 30.05.2025, ora 12.00 la registratura Primariei Orașului Dăbuleni, str. Unirii nr. 51, Dăbuleni, Dolj, în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliul de Administrație al Societăţii TRANSPORT PUBLIC DĂBULENI S.R.L., precum numele şi prenumele candidatului. 
 

PROMOVARE FIRME INFIINTATE IN CADRUL PROIECTULUI 

Titlul proiectului: „Integrarea durabilă pe piața muncii și creșterea nivelului de competențe al tinerilor NEETs”

Număr de identificare al contractului: POCU/991/1/3/154273

ATKEYBOARD IT SRL

Date de contact: Craiova,str. Doljului , bl.R8, sc.1, ap.1, judet Dolj; Telefon: 0766105185; e-mail: Gruia.codrut@gmail.com

Obiect de activitate: clasa CAEN 6201 – Activități de realizare a soft-ului la comanda

MADALIN&ANDREEA STUDIO S.R.L.

Date de contact: Sediu- comuna Orsova, Str.Primaverii, nr.2B, județul Mehedinti; Telefon: 0734965207; e-mail: mihaimadalin731@gmail.com

Obiect de activitate: CAEN 9602 - Coafură şi alte activităţi de înfrumuseţare


Consiliul de Administratie al COMPANIEI DE APĂ OLT S.A., asistat de Federația Patronatelor din Regiunea Oltenia - persoana juridică specializată în recrutarea resurselor umane, anunţă demararea procedurii legale de selecție a candidatilor în vederea ocuparii funcţiei de Director General, Director Economic și 2 Directori Executivi ai COMPANIEI DE APĂ OLT S.A., în conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a intreprinderilor publice, aprobată de Legea nr. 111/2016, astfel cum a fost modificată și completată ulterior, inclusiv prin Legea nr. 187/2023 și Legea nr. 296/2023, HG. nr. 639/2023, Legea nr. 31/1990.

Condiţiile şi criteriile de participare/selecţie se găsesc pe pagina de web https://caolt.ro.

Documentele solicitate prin prezentul anunț vor fi depuse sau expediate prin curier/poștă, pe suport hârtie, cu confirmare de primire, în plic închis şi sigilat pe care se va menţiona: „CANDIDATURĂ PENTRU POZIȚIA DE DIRECTOR GENERAL/DIRECTOR ECONOMIC/DIRECTOR EXECUTIV AL COMPANIEI DE APĂ OLT S.A. / NUME ȘI PRENUME CANDIDAT/A NU SE DESCHIDE PÂNĂ LA DATA DE 17.01.2025, ORA 10,00”, la registratura COMPANIEI DE APĂ OLT  S.A., din Mun. Slatina, Str. Artileriei, nr. 2, jud. Olt, în zile lucrătoare, de luni până joi, între orele 08:00 – 16:00 respectiv vineri între orele 09:00 – 14:00. Data și ora limită de primire 17.01.2025 ora 10:00. Dosarul in format electronic se trimite scanat și pe adresa de e-mail a expertului independent – Asociatia Federatia Patronatelor din Regiunea Oltenia – fproproiecte@gmail.com.

Anunt recrutare directori -descarca, Scrisoarea de asteptari -descarca, Profil candidati - descarca, Formulare tip - descarca

Consiliul de Administratie al SALUBRITATE SEGARCEA S.R.L., asistat  de Federatia Patronatelor din Regiunea Oltenia, - persoana juridica specializata in recrutarea resurselor umane anunţă demararea procedurii legale de selecție a candidatilor în vederea ocuparii funcţiei de Director General al  SALUBRITATE SEGARCEA S.R.L.,în conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a intreprinderilor publice, aprobată de Legea nr. 111/2016, astfel cum a fost modificată și completată ulterior, inclusiv prin Legea nr. 187/2023 și Legea nr. 296/2023, HG. nr. 639/2023, Legea nr. 31/1990.

 

Condiţiile şi criteriile de participare/selecţie se găsesc pe pagina de web www.salubritatesegarcea.ro

 

Documentele solicitate prin prezentul anunț vor fi depuse sau expediate prin curier/poștă, pe suport hârtie, cu confirmare de primire, în plic închis şi sigilat pe care se va menţiona: „CANDIDATURĂ PENTRU FUNCTIA DE DIRECTOR GENERAL AL SALUBRITATE SEGARCEA S.R.L. / NUME, PRENUME SI DOMICILIUL CANDIDATULUI “, la registratura SALUBRITATE SEGARCEA S.R.L., din Str.Unirii, nr. 52, Segarcea,  judetul Dolj in zile lucrătoare, de luni pana joi, între orele 09.00-15.00 respectiv vineri  între orele 09.00-12.00 . Data si ora limita de primire 13.01.2025  ora 10.00. Dosarul in format electronic se trimite scanat și pe adresa de e-mail a expertului independent – Asociatia Federatia Patronatelor din Regiunea Oltenia – fproproiecte@gmail.com.

Formularele pentru depunerea candidaturii se regasesc pe site-ul societatii: https://salubritatesegarcea.ro/anunturi/



Consiliul de Administratie al SLATINA INDUSTRIAL PARC S.A, asistat  de Federatia Patronatelor din Regiunea Oltenia, - persoana juridica specializata in recrutarea resurselor umane anunţă demararea procedurii legale de selecție a candidatilor în vederea ocuparii funcţiei de Director General al  SLATINA INDUSTRIAL PARC  S.A,în conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a intreprinderilor publice, aprobată de Legea nr. 111/2016, astfel cum a fost modificată și completată ulterior, inclusiv prin Legea nr. 187/2023 și Legea nr. 296/2023, HG. nr. 639/2023, Legea nr. 31/1990.

Condiţiile şi criteriile de participare/selecţie se găsesc pe pagina de web www.slatinaindustrialparc.ro

Documentele solicitate prin prezentul anunț vor fi depuse sau expediate prin curier /poștă, pe suport hârtie, cu confirmare de primire, în plic închis şi sigilat pe care se va menţiona: „CANDIDATURĂ PENTRU FUNCTIA DE DIRECTOR GENERAL AL  SLATINA INDUSTRIAL PARC  S.A / NUME, PRENUME SI DOMICILIUL CANDIDATULUI “ , la registratura SLATINA INDUSTRIAL PARC    S.A , din Str.Pitești, nr. 19, Slatina,  judetul Olt in zile lucrătoare, de luni pana joi, între orele 09.00-15.00 respectiv vineri  între orele 09.00-10.00 . Data si ora limita de primire 29.11.2024, ora 10.00. Dosarul in format electronic se trimite scanat și pe adresa de e-mail a expertului independent – Asociatia Federatia Patronatelor din Regiunea Oltenia – fproproiecte@gmail.com.



Consiliul de Administratie al LOCTRANS  S.A, asistat  de Federatia Patronatelor din Regiunea Oltenia, - persoana juridica specializata in recrutarea resurselor umane anunţă demararea procedurii legale de selecție a candidatilor în vederea ocuparii funcţiei de Director General al  LOCTRANS  S.A,în conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a intreprinderilor publice, aprobată de Legea nr. 111/2016, astfel cum a fost modificată și completată ulterior, inclusiv prin Legea nr. 187/2023 și Legea nr. 296/2023, HG. nr. 639/2023, Legea nr. 31/1990.

Condiţiile şi criteriile de participare/selecţie se găsesc pe pagina de web https://loctrans-slatina.ro/informatii-cetateni/anunturi

Documentele solicitate prin prezentul anunț vor fi depuse sau expediate prin curier/poștă, pe suport hârtie, cu confirmare de primire, în plic închis şi sigilat pe care se va menţiona: „CANDIDATURĂ PENTRU FUNCTIA DE DIRECTOR GENERAL AL  LOCTRANS  S.A / NUME, PRENUME SI DOMICILIUL CANDIDATULUI “ , la registratura LOCTRANS  S.A , din Str.Draganesti, nr. 25, Slatina,  judetul Olt in zile lucrătoare, de luni pana joi, între orele 08.00-16.00 respectiv vineri  între orele 08.00-10.00. Data si ora limita de primire 29.11.2024  ora 10.00. Dosarul in format electronic se trimite scanat și pe adresa de e-mail a expertului independent – Asociatia Federatia Patronatelor din Regiunea Oltenia – fproproiecte@gmail.com

Anunt recrutare Director General      Profil candidat     Plan de selectie- componenta intiala     Formulare tip 


Consiliul de Administratie al SOCIETATII PENTRU  LUCRARI  DE  DRUMURI  SI  PODURI  DOLJ  S.A, asistat  de Federatia Patronatelor din Regiunea Oltenia, - persoana juridica specializata in recrutarea resurselor umane anunţă demararea procedurii legale de selecție a candidatilor în vederea ocuparii funcţiei de Director General al  SOCIETATII PENTRU  LUCRARI  DE  DRUMURI  SI  PODURI  DOLJ  S.A,în conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a intreprinderilor publice, aprobată de Legea nr. 111/2016, astfel cum a fost modificată și completată ulterior, inclusiv prin Legea nr. 187/2023 și Legea nr. 296/2023, HG. nr. 639/2023, Legea nr. 31/1990.

Condiţiile şi criteriile de participare/selecţie se găsesc pe pagina de web www.drumurijudetenedolj.ro/

Documentele solicitate prin prezentul anunț vor fi depuse sau expediate prin curier/poștă, pe suport hârtie, cu confirmare de primire, în plic închis şi sigilat pe care se va menţiona: „CANDIDATURĂ PENTRU FUNCTIA DE DIRECTOR GENERAL AL  SOCIETATII PENTRU  LUCRARI  DE  DRUMURI  SI  PODURI  DOLJ  S.A / NUME, PRENUME SI DOMICILIUL CANDIDATULUI “ , la registratura SOCIETATII PENTRU  LUCRARI  DE  DRUMURI  SI  PODURI  DOLJ  S.A , din Str.Drumul Jiului, nr. 10 , Craiova,  judetul Dolj in zile lucrătoare, de luni pana joi , între orele 09.00-15.00 respectiv vineri  între orele 09.00-12.00 . Data si ora limita de primire  14.11.2024  ora 10.00. Dosarul in format electronic se trimite scanat și pe adresa de e-mail a expertului independent – Asociatia Federatia Patronatelor din Regiunea Oltenia – fproproiecte@gmail.com.

Anunt recrutare Director general 

Formulare

Profil candidat


Asociația FEDERAȚIA PATRONATELOR DIN REGIUNEA OLTENIA (F-PRO) organizează cursuri GRATUITE de specializare pentru ocupația ANTREPRENOR ÎN ECONOMIA SOCIALĂ, cu durata de 70 de ore, pentru persoanele care aparțin următoarelor categorii:
Persoane care doresc să înființeze întreprinderi sociale în mediul urban, 
Persoane aflate în căutarea unui loc de muncă, șomeri, șomeri de lungă durată, persoane din grupuri dezavantajate pe piața muncii, persoane inactive (cu vârsta între 30 ani și 55 ani).
Cursurile se organizează în localitatea de domiciliu a persoanelor înscrise, în perioada 1 septembrie 2024-31 Martie 2025.
Participanții la curs beneficiază de:
Subvenție de 350 lei;
Certificat de absolvire recunoscut la nivel național și internațional;
Suport în realizarea planului de afaceri (care poate fi subvenționat cu o valoare de 70.000 euro);
Formatori cu experiență în domeniul dezvoltării antreprenoriatului social.
Documentele necesare pentru înscriere:
Copie Carte de identitate/Buletin;
Copie diplomă de studii – condiții minime de acces la curs 10 clase (Învățământ general obligatoriu);
Copie certificat de naștere;
Copie certificat de căsătorie (în cazul persoanelor care și-au schimbat numele).
Date de contact pentru înscriere: 
Asociația Federația Patronatelor din Regiunea Oltenia (F-PRO) -fproproiecte@gmail.com, Craiova,Str.Ion Maiorescu, nr.4, cam.4, parter, județ Dolj
Asociația Centrul de Excelență pentru Tineri -cosmina.stefan04@yahoo.com 
„Intreprinderi sociale pentru comunități urbane - SV Oltenia”
cod proiect PEO/103/PEO_P4/OP4/ESO4.1/PEO_A52, MySMIS 303618
“Proiect cofinanțat din Fondul Social European Plus prin
 Programul Educație și Ocupare 2021-2027”
 

 
„Intreprinderi sociale pentru comunități urbane - SV Oltenia”
cod proiect PEO/103/PEO_P4/OP4/ESO4.1/PEO_A52, MySMIS 303618
 
În luna iulie 2024 a fost semnat Contractul de finanțare nr. 11845 /05.07.2024 pentru proiectul „Intreprinderi sociale pentru comunități urbane - SV Oltenia”, cod proiect 303618, cofinanțat din Fondul Social European + prin Programul Educație și Ocupare (PEO) 2021-2027,  Prioritate: 4. Antreprenoriat și economie socială,  Obiectiv specific: ESO4.1. Îmbunătățirea accesului la piața muncii și măsuri de activare pentru toate persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, în special pentru tineri, îndeosebi prin implementarea Garanței pentru tineret, pentru șomerii de lungă durată și grupurile defavorizate de pe piața muncii și pentru persoanele inactive, precum și prin promovarea desfășurării de activități independente și a economiei sociale (FSE+), Acțiunea 4.a.2 Sprijin pentru dezvoltarea antreprenoriatului.
 
Obiectivul general al proiectului: OG1= dezvoltarea investițiilor în comunitățile locale prin sprijinirea înființării de întreprinderi sociale în zona urbană a regiunii SV Oltenia printr-un program de măsuri integrate de dezvoltare a competențelor antreprenoriale; OG2= promovarea unor locuri de muncă durabile și competitive, creşterea ocupării - prin crearea de noi locuri de muncă în structurile create.
 
Obiectivele specifice ale proiectului: 
OS1: Creșterea conștientizării și promovarea atitudinii pozitive față de cultura antreprenorială a grupului țintă prin derularea unei campanii de informare și promovare a antreprenoriatului social în regiunea SV Oltenia;
OS2: Dezvoltarea compețentelor antreprenoriale prin furnizarea de servicii de formare în domeniul antreprenoriatului social pentru un număr de 140 persoane înregistrate în grupul țintă;
OS3: Sporirea investițiilor în dezvoltarea antreprenoriatului social a Regiunii Sud-Vest Oltenia prin finanțarea a 34 întreprinderi sociale ale căror planuri de afaceri se vor implementa în mediul urban, ca măsuri de creștere a potențialului acestor comunități;
OS4: Creșterea oportunităților de angajare la nivelul regiunii SV Oltenia prin crearea a minim 136 de noi locuri de muncă în cele 34 de noi întreprinderi sociale înființate ca urmare a ajutorului de minimis primit.
 
Grup tință:
140 persoane cu domiciliul în Regiunea SV Oltenia, din care: 60 persoane tineri peste 30 ani, 35 persoane în căutarea unui loc de muncă, 45 persoane femei (inactive sau din grupuri dezavantajate),care aparțin următoarelor categorii:
Persoane care doresc să înființeze întreprinderi sociale în mediul urban
Persoane aflate în căutarea unui loc de muncă, tineri cu vârsta de peste 30 ani, șomeri, șomeri de lungă durată, persoane din grupuri dezavantajate pe piața muncii, persoane inactive.
Apartenența la grupul țintă se va realiza la intrarea în proiect (data la care persoana va beneficia pentru prima dată de sprijinul oferit prin proiect), prin declarație pe propria răspundere a persoanei din grupul țintă sau a persoanelor/instituțiilor abilitate și/sau prin atașarea de documente doveditoare.
 
Activități principale:
A.1. SPRIJIN PENTRU ÎNFIINȚAREA ÎNTREPRINDERILOR SOCIALE – ETAPA I (1.08.2024-31.07.2025)
A.1.1.Informarea publicului țintă cu privire la acțiunile derulate în cadrul proiectului (1.08.2024-31.07.2025)
A.1.2. a) Selectarea și înregistrarea grupului țintă ce va participa la acțiunile de sprijin organizate
A.1.2. b) Monitorizarea și menținerea GT în proiect (01.09.2024-30.04.2025)
A.1.3. Derularea programelor de formare antreprenorială -Antreprenor în economia socială (70 ore), condiții de acces- studii generale obligatorii -10 clase, pentru 140 persoane (01.09.2024-30.04.2025)
A.1.4. Alte activități de sprijin oferite în vederea înființării de întreprinderi sociale- a)Workshop cu tema” Dezvoltare durabilă“ (10 grupe x 13 cursanți), b)Workshop cu tema „Eficiență energetică și imunizarea la schimbări climatice”(10 grupe x 13 cursanți); (01.09.2024-30.04.2025)
A.1.5. Evaluarea și selectarea planurilor de afaceri ce vor fi finanțate în cadrul proiectului –34 planuri de afacere selectate pentru acordare finanțare în sumă de 347.466 lei, echivalentul a 70.000 euro (01.04.2025-31.05.2025)
A.1.6. Furnizarea serviciilor personalizate de consiliere/mentorat (01.05.2025-30.06.2025)
A.1.7. Asigurarea înființării și demarării funcționării întreprinderilor sociale (01.06.2025-31.07.2025
 
A2. IMPLEMENTAREA PA ȘI MONITORIZAREA FUNCȚIONĂRII ÎNTREPRINDERILOR SOCIALE - ETAPA II
(01.08.2025-31.01.2027)
A.2.1. Decontarea de către administratorul schemei de minimis a sumelor aferente implementării planurilor de afaceri (01.08.2025-31.01.2027)
A.2.2. Monitorizarea funcționării și dezvoltării entităților de economie socială (01.08.2025-31.01.2027)
 
Beneficiar: ASOCIAȚIA FEDERAȚIA PATRONATELOR DIN REGIUNEA OLTENIA (F-PRO)
Partener 1: ASOCIAŢIA "CENTRUL DE EXCELENŢĂ PENTRU TINERI"
 
Valoarea totală a proiectului: 14.845.834,46 lei, respectiv 12.618.959,29 lei finanțare nerambursabilă din FSE+ și 2.226.875,17 lei cofinanțare din bugetul de stat.
Durata proiect: 30 de luni, respectiv între 01 august 2024 și 31 ianuarie 2027.
Date de contact: e-mail: fproproiecte@gmail.com
 
 
 
“Proiect cofinanțat din Fondul Social European Plus prin
 Programul Educație și Ocupare 2021-2027”